omni-channel marketing figur

Speedlines rejse mod omni-channel marketing

Jeg hedder Nicolai Andersen, og jeg arbejder ved Speedline A/S. Vi prøver hver eneste dag at gøre vores virksomhed en tand mere parat til fremtidens salgsunivers: omni-channel marketing. Først skal jeg måske bruge nogle linjer på at definere omni-channel marketing, og hvordan begrebet er opstået: Det hele startede med single-channel marketing: Du finder et produkt, […]

Søgeord om e-cigaretter

Brug din søgeordsanalyse fornuftigt

Mit navn er Tobias Ehlig, og jeg har mange års erfaring med e-handel og online markedsføring. Jeg har tidligere blogget omkring hvordan man vælger branche til sin webshop, og i dette indlæg vil jeg hjælpe dig godt i gang med din søgemaskineoptimering, med udgangspunkt i hvordan jeg selv har gjort det på min kostume-webshop, og […]

Eksempler på Instagram Ads

4 måder du kan udnytte de nye Instagram Ads

Reklamer på Instagram er kommet for at blive. Er du klar til at tage springet og udnytte muligheden for at målrette din annoncering? Mit navn er Rasmus Vang Andersen og jeg arbejder som Digital Marketing Manager for CupoNation, en start-up under Rocket Internet. Vi har specialiseret os indenfor reklame på digitale medier og arbejder til […]

Skal du have succes med din shop, så vælg et af de gode Magento themes

Sådan vælger du et godt Magento Theme

Vi anbefaler mange af vores kunder at starte deres Magento webshop med et købt theme, da det gør dem i stand til at fokusere på vigtigere ting i opstartsfasen. Få tips til hvor og hvilke Magento themes der er gode i dette indlæg. Hvorfor vælge et standard Magento theme? I vores verden er der SÅ store […]

Arbejder du med Magento hastighedsoptimering, slipper du måske for irriterede brugere

Enkle trin til hastighedsoptimering af din Magento webshop

En webshop bør loade så hurtigt som muligt på alle enheder, både af hensyn til din synlighed, men især på grund af dine kunders tålmodighed – eller mangel på samme. I dette indlæg kigger vi på de lavthængende frugter i forhold til Magento hastighedsoptimering. Denne guide er senest opdateret d. 17-05-2017. Indholdsfortegnelse Hvorfor er det […]

Tænk på både brugere og søgemaskiner når du skifter shopsystem, så læsset ikke vælter

Hvordan vælger man den rigtige branche til sin webshop?

Mit navn er Tobias Ehlig. Jeg er passioneret omkring e-handel og online markedsføring, og i den forbindelse har jeg fået en del erfaringer fra forskellige webshop-projekter. I øjeblikket er mit primære fokus på websitet Festli.dk, som snart bliver omdannet til en webshop. I dette indlæg vil jeg gøre dig klogere på et af de mest […]

Tænk på både brugere og søgemaskiner når du skifter shopsystem, så læsset ikke vælter

Undgå fodfejl ved skift af shopsystem

Indlægget er skrevet af Morten Storgaard, som til daglig hjælper Refurb med analyse og optimering af webshoppen. Hvorfor skifte shopsystem? Mange webshopejere vælger at starte i et standardsystem, da det er en nem måde at komme hurtigt fra land. Det tager nemlig lang tid at kode sin egen shop, og netop i starten er det utrolig […]

Et eksempel på en standard ordre mail i Magento

Personlige auto-mails er god kundeservice

Mit navn er Tobias Ehlig, og jeg har tidligere skrevet et indlæg her på siden omkring konverteringsoptimering, og hvordan jeg griber det an på min webshop eCykelhjelm.dk. Siden da er jeg ved at opbygge NyCykelhjelm.dk som søster-side til webshoppen. I dette indlæg vil jeg fokusere på hvordan du yder god kundeservice via auto-mails. Har du helt […]

Sådan tilføjer di lokation

Sådan viser du Google Maps kort på din WordPress side

En af de mest populære sider på Cykelvalg.dk er kortet over alle landets cykelklubber og triathlonklubber. Det giver god mening at det er en populær side, da kortet er brugbart og det nok eneste sted hvor folk kan få overblik over alle klubberne og hvor den nærmeste klub ligger. Der er mange andre hjemmesider der […]

Nøglen til succes med nyhedsbreve

Splittests af titler i nyhedsbreve med + 1 mio modtagere

Dette indlæg giver dig konkrete tips til hvordan du kan få mere ud af dit nyhedsbrev. Manden bag indlægget er super dygtige Jens Jakob Andersen, som har erfaringer med udsending af nyhedsbreve til modtagerlister på over 1 million. Ved hjælp af nyhedsbrev splittest kan du også forbedre dit nyhedsbrev. Jens Jakob får hermed ordet. I denne […]