SMS markedsføring kan være et godt supplement til andre kanaler

Styrk din online markedsføring med SMS-markedsføring

Danske virksomheder benytter i stigende grad SMS-markedsføring – og det er forståeligt nok. Når du vil i kontakt med dine kunder, er SMS’en nemlig en hurtig, nem og billig løsning. Men at benytte SMS som en enkeltstående kanal vil være en fejl, og man må ikke glemme de andre marketingkanaler, da en sammenkobling imellem disse […]

Lav din første produkt præsentationsvideo (for 55 kr.)

Sælger du et produkt – eller service – online? Så kan du med fordel lave en præsentationsvideo om dit produkt, som nemt og hurtigt forklarer den besøgende, hvad det er du sælger. ”Men det er besværligt og dyrt, at lave en video” Det er det heldigvis ikke (længere)! Jeg hedder Mikkel og er partner i […]

Eksempel på SMS

Betydningen af en mobilvenlig hjemmeside

Mit navn er Simon Broskov og jeg driver til daglig SEO-firmaet Medier & Co. Jeg vil i denne artikel se nærmere på vigtigheden af, at du har en mobilvenlig hjemmeside som virksomhed. For det er blevet ekstremt vigtigt af flere årsager. Det er ikke lang tid siden, at antal søgninger fra mobile enheder overgik antal […]

5 gratis værktøjer til automatisering af dine opslag på sociale medier

5 gratis værktøjer som gør automatisering af sociale medier nemt

Mit navn er Rune Eirby Poulsen og jeg er ejer af Huuray, som sælger digitale gavekort i hele Skandinavien for kendte butikker og webshops. I Danmark kan du se vores udvalg af gavekort på sendentanke.dk. Er din virksomhed på de sociale medier? Sociale medier er noget alle virksomheder bør være på, da medierne er et […]

omni-channel marketing figur

Speedlines rejse mod omni-channel marketing

Jeg hedder Nicolai Andersen, og jeg arbejder ved Speedline A/S. Vi prøver hver eneste dag at gøre vores virksomhed en tand mere parat til fremtidens salgsunivers: omni-channel marketing. Først skal jeg måske bruge nogle linjer på at definere omni-channel marketing, og hvordan begrebet er opstået: Det hele startede med single-channel marketing: Du finder et produkt, […]

Søgeord om e-cigaretter

Brug din søgeordsanalyse fornuftigt

Mit navn er Tobias Ehlig, og jeg har mange års erfaring med e-handel og online markedsføring. Jeg har tidligere blogget omkring hvordan man vælger branche til sin webshop, og i dette indlæg vil jeg hjælpe dig godt i gang med din søgemaskineoptimering, med udgangspunkt i hvordan jeg selv har gjort det på min kostume-webshop, og […]

Eksempler på Instagram Ads

4 måder du kan udnytte de nye Instagram Ads

Reklamer på Instagram er kommet for at blive. Er du klar til at tage springet og udnytte muligheden for at målrette din annoncering? Mit navn er Rasmus Vang Andersen og jeg arbejder som Digital Marketing Manager for CupoNation, en start-up under Rocket Internet. Vi har specialiseret os indenfor reklame på digitale medier og arbejder til […]

Skal du have succes med din shop, så vælg et af de gode Magento themes

Sådan vælger du et godt Magento Theme

Vi anbefaler mange af vores kunder at starte deres Magento webshop med et købt theme, da det gør dem i stand til at fokusere på vigtigere ting i opstartsfasen. Få tips til hvor og hvilke Magento themes der er gode i dette indlæg. Hvorfor vælge et standard Magento theme? I vores verden er der SÅ store […]

Arbejder du med Magento hastighedsoptimering, slipper du måske for irriterede brugere

Enkle trin til hastighedsoptimering af din Magento webshop

En webshop bør loade så hurtigt som muligt på alle enheder, både af hensyn til din synlighed, men især på grund af dine kunders tålmodighed – eller mangel på samme. I dette indlæg kigger vi på de lavthængende frugter i forhold til Magento hastighedsoptimering. Denne guide er senest opdateret d. 17-05-2017. Indholdsfortegnelse Hvorfor er det […]

Tænk på både brugere og søgemaskiner når du skifter shopsystem, så læsset ikke vælter

Hvordan vælger man den rigtige branche til sin webshop?

Mit navn er Tobias Ehlig. Jeg er passioneret omkring e-handel og online markedsføring, og i den forbindelse har jeg fået en del erfaringer fra forskellige webshop-projekter. I øjeblikket er mit primære fokus på websitet Festli.dk, som snart bliver omdannet til en webshop. I dette indlæg vil jeg gøre dig klogere på et af de mest […]